Flavin7 gyümölcs és gyógynövény termékek - Vitamin kezelés

Keresés
Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Béta karotin krém, napsugarak elleni védelem

Krémek
Béta karotin krém 127ml, napsugarak elleni védelem, gyermek és felnőtt naptej helyett napozás előtt és után bioflavonoid tulajdonsága, hatása, ára, rendelés Flavin7 gyógynövény termék áruház

Béta Karotin krém 127ml
béta karotin hatóanyag tartalmú kozmetikum termék napon tartózkodáshoz, napozás előtt és után

Összetevők: Emulgade SE-PF (Glyceryl Stearate, Ceteareth-20, Ceteareth-12, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate), Cetiol OE (Dicaprylyl Ether), Cetiol V (Decyl Oleate), Hydagen CMF (Chitosan Glycolate), Sensitive illatanyag (Parfum), Béta karotin (Beta Carotene), Microcare PM5 (Phenoxyethanol, Methyl Paraben, Ethyl Paraben, Propyl Paraben, Butyl Paraben, Isobutyl Paraben), Carbopol (Carbomer), Nátrium-hidroxid (Sodium Hydroxide)

A termék hatóanyagai az alábbiakban olvasható kedvező élettani folyamatok elindításában és azok folyamatos ösztönzésében lehetnek a segítségére, hasznára:

Rendelje meg az Önnek leginkább megfelelő terméket:

Kedvenc oldalam Vitamin kezelés, Flavin7 gyógynövény termék áruház
Béta Karotin krém 127 ml
2.300 Ft Kosárba!

Cimkék:

bőr,
UV-sugárzás,
allergia
regenerálódás,
antioxidáns

Béta Karotin krém hatóanyagai mikro-tápanyagokat tartalmaz és makro segítség a bőrnek.

A legismertebb karotin a ß-karotin. Hatékony antioxidáns, az A-vitamin elővitaminja. Szükség van rá a hám épségének megőrzéséhez, megköti a sejteket károsító szabadgyököket. A köröm, a haj és a bőr egészségének megőrzésében is nagy szerepet játszik. A béta-karotin hatékony bioantioxidáns, az A-vitamin elővitaminja. Hozzájárulhat a bőr öregedésének késleltetéséhez, a bőr egészségének merzéséhez. A béta-karotin bioantioxidáns tulajdonságából adódóan segíthet az egészséges és rugalmas bőr megőrzésében.

Béta karotin krém 127ml, napsugarak elleni védelem, gyermek és felnőtt naptej helyett napozás előtt és után bioflavonoid tulajdonsága, hatása, ára, rendelés Flavin7 gyógynövény termék áruház

Barnaságot hozó ételek - Avagy mit érdemes enni a szép barna bőrért?
Az egészséges, szép, egyenletes barnulásért többet tehetünk, mint gondolnánk. Rengeteg információ szól arról, hogy mikor, milyen feltételekkel napozzunk, de csak kevés arról, hogy a táplálkozásnak is szerepe van a barnulás folyamatában.

Kevesen gondolnák, de barnulni egészségesen is lehet, ha közben gondoskodunk a megfelelő védelemről, mely belsőleg vitaminpótlással, pontosabban a barnulásért felelős, és a bőr védekezőképességét fokozó béta-karotinnal és egyéb értékes tápanyagokkal történik.


B mint béta-karotin, B mint barnulás
Ma már mindenki előtt ismert, hogy napozáskor a bőrünket érő UVA és UVB sugarak szárítják, károsítják, öregítik a bőrt. A túlzott napozás, a káros sugárzás - hosszú távon - a szervezetben összeadódik, s akár bőrrákotis okozhat. A béta-karotint, amely köztudottan a barnulás legfőbb segítője, szerencsére nem lehet túladagolni, magyarán a szervezetünk annyit alakít át belőle A-vitaminná, amennyire aktuálisan szüksége van.

Az A-vitaminnak kétféle alakja ismert. Az egyik az A-vitamin elővitaminja, a retinol, mely csakis állati eredetű élelmiszerekben fordul elő, míg a másik, amit béta-karotinként ismerünk, elsősorban a növényi eredetű élelmiszerekben található meg. Azt a tényt, hogy a szervezet számára milyen fontos a béta-karotin, ma már egyre több tudományos kutatás támasztja alá. Kiderült ugyanis, hogy hatékony aktívgyök-blokkoló. A béta-karotin sárgás színű festékanyaga a bőr hámrétegében lerakódva nem csupán a káros anyagokat közömbösíti, hanem egyfajta fizikai szűrőként védi a bőrt az UV-sugárzás káros hatásaival szemben, valamint elősegíti a bőr szép, egyenletes barnulását is. Nyaralás előtt az egészséges barnulás érdekében érdemes bőrünket ezzel a belső védelemmel előkészíteni, vagyis béta-karotin fogyasztásával elébe menni a káros sugarak okozta kellemetlen bőrtüneteknek, vagy a bőr egészségét károsító következményeknek.

Kiemelkedően fontos béta-karotin-, illetve A-vitamin-források a sárgarépa, a spenót, a petrezselyemzöld, a fejes saláta, a cékla, a sárgadinnye, a sárgabarack, de jelentősebb mennyiség található a meggyben, a kelbimbóban, a paradicsomban, a spárgában és a zöldborsóban. A felnőtteknek ajánlott napi mennyiség béta-karotinból 750 mikrogramm, A-vitaminból 3000 IU (Nemzetközi Egység). Intenzív napozás esetén ennek akár a többszörösét is bevihetjük. Egy marék spenót a salátánkba, fél sárgadinnye vagy egy csésze spárgakrém-leves, és máris hozzáférünk a szükségesnél is bőségesebb béta-karotinhoz.

Rézzel a bronzbarnaságért!
A bronz a legismertebb rézötvözet. A bronzos bőrt általában vonzóbbnak, egészségesebbnek tartjuk, mint a pirosra sültet vagy a túlzottan sötétre cserzettet. A bronzbarna elnevezés nem csupán a színre utal, hanem arra is, hogy melyik az a mikroelem, amelynek köszönhetően kialakul az árnyalat.
A réz esszenciális mikro-tápanyag, amely a szervezetünkben nemcsak a vörösvérsejtképzéshez, az RNS szintézishez, a fehérje anyagcseréhez, az egészséges idegekhez, hanem a haj és a bőr színéhez, illetve utóbbi rugalmasságának fenntartásához is szükséges. A cinkkel és a C-vitaminnal együtt ugyanis fontos szerepe van a bőr rugalmasságáért felelős elasztin előállításában. A réz éppen ezért ideális a ráncok kezelésére, a bőr rugalmasságának növelésére. A barnaságért azonban nem az elasztin, hanem egy másik vegyület a felelős.
A tirozináz nevű réztartalmú enzim a tirozin nevű aminosavakat alakítja át dopakinonná, mely a bőrben a barna festék előanyaga. Nélküle nem termelődik a szervezetben a melanin, ami a barnulásért, haj- és szemszínért felelős pigment. A melanin tehát egy természetes eredetű festékanyag, amely egyaránt megtalálható a hajszálainkban, a bőrünkben, illetve a szem szivárványhártyájában. A bőrben található melanin szerepe, hogy megvédje bőrünket a nap káros sugaraitól. Ennyit a biokémiáról, lássuk, miben is található réz nagyobb mennyiségben!
Az olajos magvakban, diófélékben koncentrálódik leginkább. Ez nem azt jelenti, hogy egyszerre magunkba kell tömni tíz deka diót, hiszen annak magas kalóriatartalmával is számolnunk kell. Ne feledjük, bármennyire is hasznosak, de az olajos magvakból egy nap ne együnk többet 3-5 dekánál!

Most számoljunk egy kicsit másképp! Vegyük például a spárgát, mely a szezon legkiválóbb rézforrása. 125 g spárga réztartalma hozzávetőlegesen megegyezik 25 g manduláéval, míg kalóriatartalma annak csupán ötöde. Egy spárgakrém-leves szeletelt mandulával és zöldpetrezselyemmel meghintve garantáltan kielégítő rézforrás. Ha pedig a nap folyamán elropogtatunk 35 deka cseresznyét (ami szintén kb. hasonló mennyiségű rezet tartalmaz, mint az előbbi termények), mindent megtettünk a bronzbarnaság érdekében.

Forrás: http://www.hazipatika.com/taplalkozas/taplalekkiegeszitok/cikkek/barnasagot_hozo_etelek
S
zerző: Horváth-Szováti György, életmód-tanácsadó

Hasonló termékek:

Béta karotin krém 127ml, napsugarak elleni védelem, gyermek és felnőtt naptej helyett napozás előtt és után bioflavonoid tulajdonsága, hatása, ára, rendelés Flavin7 gyógynövény termék áruház
Béta karotin krém 127ml, napsugarak elleni védelem, gyermek és felnőtt naptej helyett napozás előtt és után bioflavonoid tulajdonsága, hatása, ára, rendelés Flavin7 gyógynövény termék áruház
Flavin7 és Crystal gyümölcs, gyógynövény bioflavonoid, bioantioxidáns termék - Vitamin kezeles, Flavin és Olimpiq stemxcell vásárlás
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz